فروشگاه یونیک

فروشگاه جامع محصولات دانلودی

فروشگاه یونیک

فروشگاه جامع محصولات دانلودی

تحقیق دراز نشست


تحقیق دراز نشست

تحقیق-دراز-نشستتحقیق دراز نشست؛ 8 صفحه و قابل ویرایش.دراز و نشست سبب بهبود عملکرد فرد در فعالیت‌های روزمره و ورزشی می‌شود. همچنین به‌صورت غیرمستقیم به حفظ وضعیت بدنی مطلوب در وضعیت‌های مختلف مانند راه رفتن و نشستن کمک می‌کند.


دانلود فایل

تحقیق غدیرخم


تحقیق غدیرخم

تحقیق-غدیرخمتحقیق غدیرخم؛ 13 صفحه و قابل ویرایش.واقعه غدیر از مهمترین وقایع تاریخ اسلام است که حضرت محمد(ص) هنگام بازگشت از حجه الوداع در هجدهم ذی‌الحجه سال دهم هجری قمری در مکانی به نام غدیرخم، امام علی (ع) را ولی و جانشین خود معرفی کرد و حاضران که بزرگان صحابه نیز در میان‌شان بودند


دانلود فایل

تحقیق کهکشان راه شیری


تحقیق کهکشان راه شیری

تحقیق-کهکشان-راه-شیریتحقیق کهکشان راه شیری, 15 صفحه و قابل ویرایش.هکشان راه شیری مدت های طولانی وجود داشته است. سن کهکشان ما تقریبا ۱۳/۶ میلیارد سال است که ۲۰۰ میلیون سال پس از بیگ بنگ متولد شده است.اول این که همیشه ستارگان در جهان وجود نداشتند و کهکشان راه شیری هم برای همیشه وجود نداشته است


دانلود فایل

تحقیق مثلث برمودا


تحقیق مثلث برمودا

تحقیق-مثلث-برموداتحقیق مثلث برمودا؛ 9 صفحه و قابل ویرایش.مثلث برمودا که با نام مثلث شیطان شناخته می شود، منطقه ای نامعلوم در بخش غربی اقیانوس اطلس شمالی است. مثلث برمودا جایی است که هواپیماها و کشتی ها به صورتی مرموز در این منطقه ناپدید شدند.


دانلود فایل

تحقیق پینگ پنگ


تحقیق پینگ پنگ

تحقیق-پینگ-پنگتحقیق پینگ پنگ؛ 13 صفحه و قابل ویرایش.ورزش پینگ پنگ اولین بار در سال ۱۳۱۷ هجری شمسی توسط خارجی های مقیم آبادان و مسجد سلیمان به ایرانیان معرفی شد تا سال ۱۳۲۵ هجری شمسی که فدراسیون پینگ پنگ تأسیس شد، بازیکنان ایرانی با انجام بازی های داخلی با خارجی ها مقیم ایران در این رشته پیشرفت می کردند.


دانلود فایل